Claws

HUDDLER
  • Content count

    4,080
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Kinda Meh

About Claws

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 03/18/1978

Converted

  • Location Oklahoma
  1. You just compared Cam to Tom Brady? I get your point but you maybe could've found someone with similar stats. Comparing Brady and Terry Bradshaw might fit. Or comparing Cam to Andrew Luck might fit. They're both young, great quarterbacks. But don't compare Cam to Tom Brady. It's not much of a contest. 
  2. Arthur Blank Dabbing.

    I've been dabbing all day long and it looked nothing like this...
  3. The Braves

    Welcome. This site has a good number of fans and we should b talking shop soon.
  4. The Braves

    I think #1 and #3 both happen. I just dunno how long chipper can keep chipping in.....haha get it? Seewhatididthere?
  5. The Braves

    Where do we finish?
  6. Hey I was coming back from work today and I saw a 2x2 sheet of plywood nailed to a telephone pole with Ron Paul written in black. It is so nice to see real grassroots compared to everyone elses astroturf. The rest can only offer rehearsed plastic soundbites and hand movements over and over again. The guy that nailed up that sign cares infinitely more about this country than the other plastic candidates. I have about 400 RP slim jims, pm me if you want some.

  7. well i'm glad to know you're alive! lol

  8. I'm getting my laptop repaired so I've only been browsing on my phone. The connection for the charger got all fuged up. When I get it back you'll see me in the TB again, don't worry.

  9. you ain't been around the box lately. where you at?

  10. dude. your posts kill me. fuging nice poo buddy

  11. What Are You Listening To Right Now....

    Dropkick Murphys "Rocky Road to Dublin" and you guys thought i was a redneck.
  12. Post a pic, any pic.

    that's teh fuging awesome!
  13. Ron Paul is 3rd, behind Romney and Bachmann, with 11% in the new FOX news poll... and FOX HATES the good Dr. Double digits are a hell of a refreshing change. This interview on PBS NewsHour is FANTASTIC:

    MUST WATCH!
  14. You did it! Thanks buddy. You put me over the million swag mark. I will always remember you fondly! lol ( i tried to sound gay as i could but thank you ) ;)

  15. thanks for the tip buddy