Jump to content


Photo
* - - - - 1 votes

Does this bother anyone else?


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#1 jtnc

jtnc

    Resident Asshole

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,402 posts
  • LocationNorth Carolina

Posted 24 July 2014 - 01:52 PM

Ads in the corner of the video boards...

BtUVxRcCAAAGPwb.jpg

Here's video of the monitors as well.
http://instagram.com/p/q1rj8IlZMi/

#2 jamos14

jamos14

    The Huddle Beast

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,614 posts

Posted 24 July 2014 - 01:56 PM

That's at least 1/3 of the screen.  We all knew it was going to happen, just disappointing.  It doesn't look near as big as I was hoping it would.

 

Granted this is all through my computer screen, I'll have a better idea tomorrow when i'm at fan fest.

 

 



#3 Cary Kollins

Cary Kollins

    keep lbing

  • ALL-PRO
  • 6,325 posts
  • LocationWinston-Salem, NC

Posted 24 July 2014 - 01:58 PM

At least the ads can be cleared for full screen video.

#4 caatfan

caatfan

    full of it

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 876 posts

Posted 24 July 2014 - 02:00 PM

It bothers me. Just tell 'em that and I'm sure they'll stop it.



#5 44johnson

44johnson

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 547 posts

Posted 24 July 2014 - 02:01 PM

yes, I can barely read the small writing on the beer.



#6 PantherWake

PantherWake

    How Bout Dem Gamecocks

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,551 posts

Posted 24 July 2014 - 02:02 PM

Thats not gonna get me to buy more beer



#7 The Huddler

The Huddler

    St. Thomas Aquinas

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,433 posts
  • LocationRadford University

Posted 24 July 2014 - 02:05 PM

Yeah, pretty annoying. Its like the actual video screen didn't change in size. Just the adds are more HD lol

#8 TheRed

TheRed

    California Dreamin'

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,403 posts
  • LocationCharlotte, NC

Posted 24 July 2014 - 02:12 PM

At least the ads can be cleared for full screen video.

 

Yup. Hard to imagine too many people didn't expect this, we have the NFL shield at midfield.


Edited by TheRed, 24 July 2014 - 02:12 PM.


#9 KendrickPanther

KendrickPanther

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 24 July 2014 - 02:16 PM

I've been making jokes about this since the plans were announced. I hope Miller Light sends a thank you card to the City of Charlotte for the bigger ad boards.

 

It makes me mad but advertising and branding are running the entertainment industry.



#10 PandaPancake

PandaPancake

    SENIOR HUDDLER

  • ALL-PRO
  • 4,048 posts
  • LocationGreeley, Co

Posted 24 July 2014 - 02:18 PM

Thats not gonna get me to buy more beer

 

Yeah, my absolute failure of a life will do that just fine.



#11 0115

0115

    MEMBER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 686 posts

Posted 24 July 2014 - 02:22 PM

If i were to take a shot at it, Id say that's just some video file to put up on for display. Notice how the resolution is stuck at 720p or w/e and they add the ads on the side. I would hope they would use the whole screen come gameday.



#12 mjligon

mjligon

    @mleezy53

  • ALL-PRO
  • 3,097 posts

Posted 24 July 2014 - 02:24 PM

Yeah, my absolute failure of a life will do that just fine.


Damn right!! My kinda drinking buddy.

#13 Mr. Scot

Mr. Scot

    Football Historian

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 38,374 posts
  • LocationSC

Posted 24 July 2014 - 02:25 PM

Good luck getting away from advertising at an NFL game.

 

(or anywhere else these days)



#14 CarolinaSamurai

CarolinaSamurai

    Junior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 471 posts

Posted 24 July 2014 - 02:36 PM

Hoping they show the full screen video at times


Sent from my iPhone using CarolinaHuddle

#15 PandaPancake

PandaPancake

    SENIOR HUDDLER

  • ALL-PRO
  • 4,048 posts
  • LocationGreeley, Co

Posted 24 July 2014 - 02:48 PM

Damn right!! My kinda drinking buddy.

 

Look I'd love to come meet anyone for a beer but I have a lot of beer to catch up on. 




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Shop at Amazon Contact Us: info@carolinahuddle.com