Jessica Simpson

130 posts in this topic

Posted · Report post

lol

wtf happened to her??

post-380-133194756202_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

lol

wtf happened to her??

hahah that is great

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I see nothing wrong! Last night at MSG.

41670_Jessica_Simpson_LIVE_in_Madis.jpg

Jessica_Simpson_Leggy_in_Concert_1.jpg

Jessica_Simpson_Leggy_in_Concert_3.jpg

Jessica_Simpson_Leggy_in_Concert_5.jpg

Jessica_Simpson_Leggy_in_Concert_8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

^^^^ Damn it! I had my chance to convert her into a Panther fan. I'm about 4 miles away from there!!!

Id work on converting her to a mom first.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

i think she probably did put on a little weight. biggest problem is def the double belt, and VERY HIGH rise jeans though. what was she thinking?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

those jeans do absolutely nothing for me. they look like mom jeans.

Those jeans are atrocious. Everyone's talking about her weight, when IMO, it's those jeans - those would look terrible on anybody. Look like a throwback to the Charley's Angels days. She'd hide the weight gain a LOT better with some low-rise jeans. Unfortunately, the high-rise are supposedly coming back in style.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I bet she is pregnant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I'll bet she's still no bigger than a size 8.

Agreed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Oh yeah, she's packing it on... her and Tony must not be getting along or something...

jessicasimpsoncleavagebld6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

77461572.TE579ERW.vincemotorboat.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

She does have some bigguns don't she? 36DD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I'd do her anytime!

Share this post


Link to post
Share on other sites