Jump to content


Photo
- - - - -

Morgan Fogarty and Jerry Richardson sit down interview


  • Please log in to reply
85 replies to this topic

#31 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:01 PM

LOL, watch the video... there's one picture where it looks like JR is trying to force her into giving him a BJ

It's awesome that they were both making comments and JR only invited the hot chick...

Edited by CatMan72, 11 November 2010 - 04:04 PM.


#32 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:04 PM

...then she says "I got his number".

I bet you did Morgan, LOL

#33 boo7382

boo7382

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,483 posts
  • LocationCharlotte

Posted 11 November 2010 - 04:17 PM

LOL, watch the video... there's one picture where it looks like JR is trying to force her into giving him a BJ

It's awesome that they were both making comments and JR only invited the hot chick...


i thought the same thing when i saw that picture. your an idiot morgan haha.

did they really take a vote around Charlotte on whether or not we should bring in Vick? Or did they take a vote on Fox Charlotte Edge Show? Cuz if it was just the show, there was probably only about 5 people that voted

#34 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:23 PM

I wonder if he tricked her into playing "just the tip"?

#35 Panthers_Lover

Panthers_Lover

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,045 posts
  • LocationSpartanburg, SC

Posted 11 November 2010 - 04:26 PM

Good "community relations" I suppose.

#36 boo7382

boo7382

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,483 posts
  • LocationCharlotte

Posted 11 November 2010 - 04:27 PM

I wonder if he tricked her into playing "just the tip"?


Perhaps play a little game called "just the tip". Just for a second, just to see how it feels.

#37 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:33 PM

perhaps play a little game called "just the tip". Just for a second, just to see how it feels.


lol

#38 AggieLean.

AggieLean.

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,225 posts
  • LocationChattanooga, TN via Winston-Salem, NC

Posted 11 November 2010 - 04:34 PM

So, they really call that dude on the show Brotha' Fred? Is that his name?

#39 boo7382

boo7382

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10,483 posts
  • LocationCharlotte

Posted 11 November 2010 - 04:35 PM

So, they really call that dude on the show Brotha' Fred? Is that his name?


yeah, and THEY dont call him that, Im pretty sure that HE gave himself that name.

Ive seen him in a couple bars around Charlotte, dude is a legit douche. Why would you call yourself Brotha Fred

#40 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:36 PM

As part of their visit, he demonstrated to Morgan why Jimmy has been having trouble handling the snap... she was the center and JR's penis was the football.

#41 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:36 PM

yeah, and THEY dont call him that, Im pretty sure that HE gave himself that name.

Ive seen him in a couple bars around Charlotte, dude is a legit douche. Why would you call yourself Brotha Fred


I love that the douchebag doesn't understand why Morgan was invited and he was not...

Edited by CatMan72, 11 November 2010 - 04:41 PM.


#42 Chaos

Chaos

    @chaos_cltsports

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8,808 posts

Posted 11 November 2010 - 04:41 PM

Did they get all "hopped up" and make some bad decisions??

For some reason, when I read the word Fogarty, I only see the word Fart. I have no idea what is wrong with me. She is teh hotz tho!

#43 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:46 PM

Did they get all "hopped up" and make some bad decisions??

For some reason, when I read the word Fogarty, I only see the word Fart. I have no idea what is wrong with me. She is teh hotz tho!


I hope JR got a peice of that, more power to him.

Fogarty is a stupid last name for a hot chick.

#44 Debil

Debil

    Stop the insanity

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 623 posts

Posted 11 November 2010 - 04:50 PM

I love that the douchebag doesn't understand why Morgan was invited and he was not...


True dat. He's really annoying... and one of the reasons I can't stand to watch The Edge.

I never would have figured JR to watch that show "every night". It can't be for content, and certainly not Brotha Fred.

#45 CatMan72

CatMan72

    KEEP POUNDING

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14,969 posts

Posted 11 November 2010 - 04:55 PM

True dat. He's really annoying... and one of the reasons I can't stand to watch The Edge.

I never would have figured JR to watch that show "every night". It can't be for content, and certainly not Brotha Fred.


I have a feeling I know why JR watches that show every night and it involves some vaseline and a tissue, LOL


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Contact Us: info@carolinahuddle.com - IP Content Design by Joshua Tree / TitansReport.