Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

cptx

And people said...

Recommended Posts

cptx    2,124

That they wouldnt race agressive with this new point system. I cant remember the last year where there were multiple races that 2nd place was sideways at the checkers trying to pass.

  • Pie 1

Share this post


Link to post
Share on other sites




Mayor Qumiby    287

The quality of racing has been much better this year over the last few imo

This

This year has been better than anytime I can remember. We had a good amount of 1st time winners, the wild card was open until the end of tonights race, and the points are tight as hell. Props to NASCAR for getting something right

  • Pie 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cptx    2,124

It was said that the drivers would play it safe and not race hard. If anything the opposite has been true, especially the last few weeks. Putting atlanta between bristol and richmond was a good idea. The two wildcard spots was more interesting than i expected it to be.

One of my big gripes the last few years was how the guys would back off at the secobd bristol and richmond races and try to stay out of trouble and keep from taking a huge hit in the standings.

Anyways, now theres 9 points seperating the top 12, and theres several teams with momentum. 9 points= 9 positions on the track. Its gonna take damn near 10 perfect races to win it all this year

Share this post


Link to post
Share on other sites
cptx    2,124

Truthfully all the top teams have been running well and leading laps. I think its anybodys to win. The only ones i see making no noise are the 88 and the 11

I think itll be the 17, 24, 99, 48 top 5. Well i hope anyway

Share this post


Link to post
Share on other sites
cptx    2,124

Claws don't be abandoning the 48.

It was hilarious when the 48 crashed himself trying to over-do it getting to ears.

I think claws just cheers for whoever won last week lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
pantherfan49    598

Truthfully all the top teams have been running well and leading laps. I think its anybodys to win. The only ones i see making no noise are the 88 and the 11

I think itll be the 17, 24, 99, 48 top 5. Well i hope anyway

That 2 car says hi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Claws    17

Claws don't be abandoning the 48.

It was hilarious when the 48 crashed himself trying to over-do it getting to ears.

Done abandoned when I figured out he's gay.

haha

and what's the poo about me rooting for the previous week's winner? :mad:

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

×