Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

More tragic baseball news. The Bird found dead.

30 posts in this topic

Posted · Report post

Dodge... I think the chick in your avatar is really a man.

I was thinking that earlier today in another thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Dodge... I think the chick in your avatar is really a man.
God, I hope not. I got the pic from the Victorias Secret website when I was ordering some christmas for the Mrs. But now that I look closer.......
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I think the head is hanging out... LMAO!!!

*VOMIT*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

*Looks for adams apple*

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

:hijacked:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Now I thought I had a sexy christmas time avatar till i got involved in this thread. thank you very much guys.........backs away in search of new avatar.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Keep the change ya filthy animal!:078: <after it's penis fell out

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

:hijacked:

Sweet! This is my first one, here's to many more! :beerchug:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

One good thing: Fans can have as many knee jerk reactions, hissy fits and panic attacks as they want to and it generally has no real effect.

On the flip side, coaches who do that wind up on the unemployment line.

Happily, Fox isn't prone to that sort of behavior.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

cl0fp.png

Yeah, so we got beat by the Bucs. Yeah, Jake sucks. Yeah, Davis sucks. Yeah, our coaches suck. Big deal. We'll learn from this and bounce back by beating NO next week.

I guarantee it. :icon_smil

HAHAHAHAH!!

Picture alone was worth rep! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Oh, and the Bears need to bench everybody too. They lost a game.

And the Chiefs should cut their kicker and sign someone off the street.

And the Falcons should start Schaub tomorrow. Vick sucked last game.

And the Raiders should bench their QB (oh wait, they just did).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

HAHAHAHAH!!

Picture alone was worth rep! lol

Gotta tell ya, Nance, I told a Falcon fan last week that I felt sorry for him because of the way people on his board acted. They were absolutely ridiculous after the loss to the Panthers (bench Vick, fire Mora, you name it they had it).

After seeing some of the reactions here, I might owe him an apology.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Gotta tell ya, Nance, I told a Falcon fan last week that I felt sorry for him because of the way people on his board acted. They were absolutely ridiculous after the loss to the Panthers (bench Vick, fire Mora, you name it they had it).

After seeing some of the reactions here, I might owe him an apology.

lol

I certainly can see that line of thinking...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Thats crap. No ones saying fire our staff. But getting destroyed at home in front of our crowd in week 14 is not acceptable. I thought we were tryna win a Super Bowl here. How can anyone defend today's play after last week's performance?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Thats crap. No ones saying fire our staff. But getting destroyed at home in front of our crowd in week 14 is not acceptable. I thought we were tryna win a Super Bowl here. How can anyone defend today's play after last week's performance?

I can only assume you're pointing this comment at me, so I'll respond...

Have you not seen the threads week in, week out, 'fire Henning', 'Trgo must go', 'Maybe Fox isn't the right coach for the job', 'Bench Jake', 'Start Weinke', 'We need a new kicker' (that one's up here now somewhere), etc, etc???

And who is defending today's performance? It sucked, top to bottom... But ya know what? Momma said there'd be days like this...

She was right...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Bump for the last few days because I'm a mean, mean man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

You will be banned soon....GOOD BYE!!!! ;):D lol

Share this post


Link to post
Share on other sites