Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

2013 version of....The Incredibly Awesomely long named Carolina Huddle FFL: Free League ran by Bwood and ITA


694 posts in this topic

Posted

Dalton for McCoy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Dalton for McCoy...

You said Green and Martin!

Dalton has more points than Martin or Green.

And McCoy is injured.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'd be pissed over Dalton for McCoy, let alone for one of the others.

Of course Dalton has more points, he's a QB...kinda easier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

(Poker face)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'd be pissed over Dalton for McCoy, let alone for one of the others.

Of course Dalton has more points, he's a QB...kinda easier.

Stay the fug out of this!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Schaub for aj green?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Looking to trade one of my stud receivers/runners for a good defense or back up QB.

Danario Alexander

James jones

TY Hilton

Mike Williams

Donald Brown

Jalen parmele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Those are studs? Not sure how you are doing so well with that talent evaluation. Make a legit offer on henne and he's yours.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Those are studs? Not sure how you are doing so well with that talent evaluation. Make a legit offer on henne and he's yours.

That's why you're 6-5 and I'm 8-3?

Alexander has put up 21+ points the past two weeks.

Hilton too, and he's due for another score with Avery out.

James Jones always finds the end zone some how.

Mike Williams first bad game was lat week vs. Carolina.

I wouldn't trade any of my guy's for Chad "One fugging good game" Henne LOL.

My team is so stacked now that I just gave up on Donald Brown and Andre Roberts and released their asses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

That's why you're 6-5 and I'm 8-3?

Alexander has put up 21+ points the past two weeks.

Hilton too, and he's due for another score with Avery out.

James Jones always finds the end zone some how.

Mike Williams first bad game was lat week vs. Carolina.

I wouldn't trade any of my guy's for Chad "One fugging good game" Henne LOL.

My team is so stacked now that I just gave up on Donald Brown and Andre Roberts and released their asses.

Nice job leaving Leshoure on the bench btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Still the 3rd highest scoring team without MJD for most of the year...yeah, luck has hated me in this league.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Leshoure got 11 points. Lol... Chump. See you in the playoffs

Share this post


Link to post
Share on other sites