Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

capfolly

I think it's time Cam cut down on the celebrations.

61 posts in this topic

Cam Newton the Runner vs Cam Newton the Passer

I've notice that anytime Cam makes a big play with his legs he get's hyped, and celebrates like any other football player, but when he makes a big play with his arm, he remains poised.

Cam behaves like many of the other QBs. Cam just isn't a chosen QB so he get scrutinized harder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam Newton the Runner vs Cam Newton the Passer

I've notice that anytime Cam makes a big play with his legs he get's hyped, and celebrates like any other football player, but when he makes a big play with his arm, he remains poised.

Yep.

You often see that with your traditional QBs as well. When they take off and convert a 3rd down they often show a little extra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Again, your argument and logic is weak. Nothing wrong with celebrating and getting pumped while making plays. It is done all over the league by all levels of players.

Your issue with it is clear. Atl couldn't stop Newton....if he hasnt topped himself with that fumble....Atl loses.

What did roddy do when he was bombed on the pretenders you call a secondary on the first 49-yard touchdown? He got up jogged to the sideline. But hey guess thats the difference in 4-0 and 1-3 lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

What did roddy do when he was bombed on the pretenders you call a secondary on the first 49-yard touchdown? He got up jogged to the sideline. But hey guess thats the difference in 4-0 and 1-3 lol

lol....Falcons were playing with charity at that point. Carolina had the game won when they got that first down and fumbled it backwards. Roddy caught a Hail Mary....good for him.

Still weak logic complaint about people celebrating after plays....just shows your bias.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't see anybody complaining when LT scored and always did that little flicking of the ball thing....it's Cam's unique celebration when he scores, LET IT BE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam's Superman is the new Lights Out dance. I'm waiting for an opponent to pull that card, ala Ochocinco in 06. Unfortunately for him and the Bengals, that stirred the Chargers who woke up from a down 28 slumber

Share this post


Link to post
Share on other sites

So this is what your season is going to be like when your team doesn't win. The media finding ways to go after Cam. You knew the love affair wasn't going to last long.

I agree it seem like they are going after him some..... Dont give haters a reason

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, I think the celebrations seem kinda hollow when racking up the Ls. Cam needs to be focused like King James was when last facing the Celtics in the Boston Garden, on through the championship. No playing...smiling... just come out and do your damned job and win the damned game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atlanta fan troll. You need to worry about Washington.

I'm sorry but WTF did u just say? Bwahahahahaha

Atlanta should worry bout wash?

If ur gonna talk sh!t, at least be half ass believable. Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

And for the jackass pulling the race card and calling him a kid....

He's a fuging grown ass millionaire, not a kid.

Share this post


Link to post
Share on other sites