Jump to content


Photo
* - - - - 1 votes

lol @ Jets...


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 KillerKat

KillerKat

    Top Banana

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17,316 posts

Posted 22 November 2012 - 09:29 PM

Omg they are terrible lol. That fumble by Sanchez that was recovered for a TD and this kick return fumble recovered for a TD was all just so bad it's laughable.

#2 RelaxImaPro

RelaxImaPro

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,246 posts
  • LocationThe Moon

Posted 22 November 2012 - 10:05 PM

That almost sounds eerily familiar...

#3 Darth Biscuit

Darth Biscuit

    Dark Lord

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 32,603 posts
  • LocationWilmington, NC

Posted 22 November 2012 - 10:16 PM

Yeah, I'm not laughing at them... We have looked similar at times.

#4 csx

csx

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,809 posts

Posted 22 November 2012 - 10:16 PM

They are terrible and still have twice as many wins as the Panthers :(

#5 RelaxImaPro

RelaxImaPro

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,246 posts
  • LocationThe Moon

Posted 22 November 2012 - 10:19 PM

It's okay guys, we're the best 2-8 team in NFL history!

#6 Brokenbad

Brokenbad

    Cam is my hero

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,550 posts

Posted 22 November 2012 - 10:36 PM

Omg they are terrible lol. That fumble by Sanchez that was recovered for a TD and this kick return fumble recovered for a TD was all just so bad it's laughable.


HAHAHAHAHA that is SOOOO funny!!!!

LMAO, HOLY HELL THAT IS A RIOT!!!

ITS LIKE, HAHA, SOME STUPID ASS TEAM LIKE JETS, HAHAHA, WILL BE WINNING 21-10 WITH 5 MINS LEFT IN THE 4th QUARTER AND STILL LOSE!!! WHAT KIND OF STUPID ASS TEAM COULD POSSIBLY SUCK THAT BAD?

Oh wait.....damn.....

#7 DirtyMagic97

DirtyMagic97

    Resident Gator Fan

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,991 posts

Posted 23 November 2012 - 08:04 AM

Posted Image

#8 The Saltman

The Saltman

    I have Returned

  • Moderators
  • 24,877 posts

Posted 23 November 2012 - 08:41 AM

Lol

#9 KillerKat

KillerKat

    Top Banana

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17,316 posts

Posted 23 November 2012 - 02:08 PM

So the first 4 asshats seriously couldn't look at that play by Sanchez and laughed hard and then the very next kickoff laugh even harder when they fumbled again and it was returned for a TD? Something is seriously wrong with you people if you didn't or you just failed at being an internet badass.

#10 TheRed

TheRed

    California Dreamin'

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,722 posts
  • LocationCharlotte, NC

Posted 23 November 2012 - 03:21 PM

Wow someone is upset we suck lol. I'll laugh at it I don't care, the world doesn't stop for just our team.

#11 RelaxImaPro

RelaxImaPro

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,246 posts
  • LocationThe Moon

Posted 23 November 2012 - 04:54 PM

Sorry, I didn't watch the Jets game. I flipped to the channel, saw it was 21-0 and promptly changed the channel... though I did just laugh my ass off at that GIF.

I'm not being an internet badass, I'm being serious. That play you described sounded very Panther-esque.

#12 KSpan

KSpan

    Bow-chicka-wow-wow!

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,329 posts
  • LocationKansas City

Posted 23 November 2012 - 08:52 PM

Similar to Steve Smith kicking a Pick 6 to Revis, perhaps...

#13 Iceberg Slim

Iceberg Slim

    Keep it 100

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,087 posts
  • Locationwhatcha worried about it for

Posted 24 November 2012 - 12:58 PM

Like we really have "any" room to laugh at anyone....just sayin

#14 0115

0115

    MEMBER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 611 posts

Posted 24 November 2012 - 11:57 PM

I have been staring the play where he ran into Wilfork's ass, and I am wondering. If he wants out as a jet. Cause that play looks to GOOD to be true.

#15 KillerKat

KillerKat

    Top Banana

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17,316 posts

Posted 25 November 2012 - 05:03 AM

Like we really have "any" room to laugh at anyone....just sayin


Who gives a sh** how bad we are? It was still funny as hell.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Contact Us: info@carolinahuddle.com - IP Content Design by Joshua Tree / TitansReport.