Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Gay Women Will Marry Your Boyfriends

30 posts in this topic

Posted · Report post

[yt]r0Be8LnuG3U[/yt]

Discuss.
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

lolol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

[img]http://i946.photobucket.com/albums/ad306/MusicandMonsters/Gifs/daffy-fap.gif[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

also this isn't the problem; cuz

http://www.youtube.com/watch?v=x5zsxfhAh6Q

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

i have never regretted my decision to turn lesbian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Mmmm... yes.

I like the one in the kitchen with her leg over her head or the one on the couch with the Wii controller... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

I never knew Sarah Jessica Parker was a ***** tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Well, I'm against gay marriage now...
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

this may very well be the best OP in the history of started threads

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Yep I do not support gay marriage now...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

That settles it.. I gotta find a lesbian wife now. Don't care a whit if she fakes it or not.. the benefits far outweigh any negatives! Hell, I won't care if she cheats, with or without me. Still a winner.

Share this post


Link to post
Share on other sites