Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Deebo

The "I told you so" clowns

51 posts in this topic

yes i hate his showboating....i didnt bash his play at all....i bashed his show boating...big difference dude!

You are busted!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah in terms of showboating im all for it. This team needs a fire. they need someone who will be playing hard, making plays, demoralizing defensives. Keep pounding on the showboating front

Yeah, those teams were very demoralized when they were up 3 scores.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you have one eye? Yes or no.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

May 5 teletubbies descend on you

Share this post


Link to post
Share on other sites

another cam can do no wrong thread...yawn...another day at the huddle

i see more of this poo than any poeple/ESPN hating on Cam, where are you guys getting this crap? I think poeple jsut like to pretend he is being hated for something stupid...personal insecurities maybe?

Luck isn't being scrutinized as much because he is winning. WINNING is the difference people.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I love his showboating. About time this franchise has some damn swag.

This coming from a man with the post of the century detailing his lack of swag. Well guess what SCP, you have middle aged scary as poo white guy swag, you just don't know it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

another cam can do no wrong thread...yawn...another day at the huddle

i see more of this poo than any poeple/ESPN hating on Cam, where are you guys getting this crap? I think poeple jsut like to pretend he is being hated for something stupid...personal insecurities maybe?

Luck isn't being scrutinized as much because he is winning. WINNING is the difference people.

praising a quarterback for "WINNING" completely discounts the team aspect of football. it's a simplistic, banal way to view a complex issue.

luck has thrown as many INTs as TDs. anybody volunteering to argue that any quarterback on this team could throw 3 INTs and they'd be in any kind of position to win late?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes i hate his showboating....i didnt bash his play at all....i bashed his show boating...big difference dude!

Oh you BASHED him.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey guys if you dumped andrew luck on the cleveland browns or jacksonville jaguars right now he'd be taking them to the playoffs because he's a winner

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

This.

I love it. Every first down, every TD.. Showboat the fug on, Cam. I love it

I love it, btw.

Yup.

Love all the haters too. These guys get paid millions to throw a ball around, wear spandex and run into each other while people drink beers and eat hot dogs. I like seeing them have fun while doing it. I get enough emotionless business mentality at work.

If all that matters is the win/loss column to you what does it matter if they celebrate?

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites