Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

jtnc

Newton's interview on Charlotte 'Today'

48 posts in this topic

A stripper seriously? C'mon Cam! You can do so much better than that....but for all I know she may be a good girl. Just don't go slapping her around or getting into trouble haha............seriously tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was in a relationship with a girl that was a stripper for many years. I had friends that were like damn she a stripper bruh. Never bothered me at all. She was down to earth, loyal and could keep my attention in a conversation. Of course it didn't work out, but just because a female is/was a stripper doesn't mean she can't be cool. Go get it, Ace Boogie.

PS. Damn, that girl got a big ass.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I was in a relationship with a girl that was a stripper for many years. I had friends that were like damn she a stripper bruh. Never bothered me at all. She was down to earth, loyal and could keep my attention in a conversation. Of course it didn't work out, but just because a female is/was a stripper doesn't mean she can't be cool. Go get it, Ace Boogie.

PS. Damn, that girl got a big ass.

I've had two myself. Both ended badly. The first one was actually nice for a couple of months. She was sweet and smart, but then ex-boyfriend issues crippled things. The second one however was bats*** crazy. I knew she did amateur porn [bangBros] but little did I know she was a freakin' escort too. That changed everything.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've had two myself. Both ended badly. The first one was actually nice for a couple of months. She was sweet and smart, but then ex-boyfriend issues crippled things. The second one however was bats*** crazy. I knew she did amateur porn [RealityKings] but little did I know she was a freakin' escort too. That changed everything.

Yea that's shitty. Mine ended on more typical relationship issues, not youre-a-stripper issues.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yea that's shitty. Mine ended on more typical relationship issues, not youre-a-stripper issues.

I hate those ironically lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure his dad, the preacher is ecstatic that he is dating a stripper...

I'm sure dinner conversations probably go like this...

Cecil: So Cam, how is your girlfriend? Has she gotten right with God.

Cam: She's doing great, she's actually stripping for Jesus now.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

My friend, who is pretty damn hot, was bartending for Cam a few months ago. After they had been talking for a bit he says to her "how long you gotta know somebody before you spread them cheeks?" Seems like a legitimate question to me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's got good taste.  Cowfish is a great restaurant.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

My friend, who is pretty damn hot, was bartending for Cam a few months ago. After they had been talking for a bit he says to her "how long you gotta know somebody before you spread them cheeks?" Seems like a legitimate question to me.

I wish I could have used that line back in the day and been taken seriously. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • Topics

  • Posts

    • LOL. Well neither do you man- you're haphazardly speculating at best. I have vastly more evidence that Pryor would not be the starter and Mike Adams would First off: Mike Adams is better.  Second: Clearly the Panthers wanted Adams, probably going to start the guy they wanted.  Third: Mike Adams is a veteran presence just like the last successful guy to start at SS was for us: Harper: who would still be here if he had any gas left in the tank. The front office and coaches loved that veteran leadership he provided. Harper was starting games he had no business too- because our coaches loved how he positively helped our team. Guess who that replacement veteran leader is: Mike Adams.  Four: Calvin Pryor has been so bad the Jets are willing to give him up for "anything" and drafted safeties with their first and second round picks. That does not sound like the kind of guy that's out beating a consecutive Pro Bowl player.  Five: We already have a project safety on our team: Tre Boston   If you give up anything Pryor you have no idea how negotiations work in the first place. Jet's have no leverage here. Pryor is likely getting cut. 
    • blah blah blah our best WR who averages a 1,000 yards per season is a fat arse..trade him A.S.A.P.! Swole Bones is going be a future HOF TE...just give him one more year to develop? huddle logic :)