Jump to content


Photo
- - - - -

Falcons become 1st team mathematically eliminated from playoffs


  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 LinvilleGorge

LinvilleGorge

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,566 posts

Posted 26 November 2013 - 01:35 AM

http://profootballta...off-contention/

 

Love this!  So much for all that preseason Super Bowl hype! 



#2 Porn Shop Clerk

Porn Shop Clerk

    Honky

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15,333 posts

Posted 26 November 2013 - 01:38 AM

they turned down that 5th for gonzales because their season wasn't over



#3 LinvilleGorge

LinvilleGorge

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,566 posts

Posted 26 November 2013 - 01:41 AM

Poor Gonzo.  I hate the Falcons, but I respect the hell out of that guy.  If the Falcons were decent, they would've done him a solid and shipped him back to KC to allow him to play for a contender and to finish his career for the team that he'll go into Canton as a HOFer for.  They convinced the guy to put off retirement to make one more run, then they denied him the ability to make that run.  Douchebags.  Gonzo is just too good of a guy to do it, but he honestly probably should've just raised hell and forced the Falcons hand on that one.



#4 Jangler

Jangler

    Its gonna be just like they say, them voices tell me so

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 44,707 posts

Posted 26 November 2013 - 01:42 AM

1404861_o.gif



#5 BeasonBeastingBacks

BeasonBeastingBacks

    Farewell Sweet Prince

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,838 posts

Posted 26 November 2013 - 01:46 AM

iqblaa.gif



#6 KendrickPanther

KendrickPanther

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,524 posts

Posted 26 November 2013 - 01:53 AM

Roddy White got bored?



#7 Jangler

Jangler

    Its gonna be just like they say, them voices tell me so

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 44,707 posts

Posted 26 November 2013 - 01:55 AM

srsly tho, they could become dangerous now...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tumblr_m3nygvJRYG1rntmkc.gif



#8 Future Of The Franchise

Future Of The Franchise

    The Ambassador of Booty

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,641 posts

Posted 26 November 2013 - 01:59 AM

 

(Technically, the 49ers and Cardinals could also tie and finish at 7-8-1, which is still better than Atlanta can manage)

It’s just a reminder of how much change in a year in the NFL.

lol



#9 Black

Black

    Don't Make Me Get Money and Platinumize My Body

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2,188 posts
  • LocationNC

Posted 26 November 2013 - 01:59 AM

*
A WHOLE PIE!

they turned down that 5th for gonzales because their season wasn't over

 

sad.gif

 

 

 

980.gif



#10 Alverez

Alverez

    Hold my beer, and check this out!!

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,184 posts
  • LocationCharlotte, NC

Posted 26 November 2013 - 02:00 AM


oh wait we have already played them twice.

 

once... last game of the season we play them again. but yeah.... LOL



#11 PhillyB

PhillyB

    hug it chug it football

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17,682 posts
  • LocationGreensboro

Posted 26 November 2013 - 02:01 AM

i always want to punch people in the face when they say they called something earlier on in the season or whatever but seriously i called the falcons to lose the division and plummet to the bottom of the league

 

#effervescence  #misscleo #knowing



#12 Jangler

Jangler

    Its gonna be just like they say, them voices tell me so

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 44,707 posts

Posted 26 November 2013 - 02:04 AM

once... last game of the season we play them again. but yeah.... LOL

 

yeah, (fuged my joke up) I just looked at the schedule last night. didn't see them...lol



#13 LinvilleGorge

LinvilleGorge

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,566 posts

Posted 26 November 2013 - 02:09 AM

i always want to punch people in the face when they say they called something earlier on in the season or whatever but seriously i called the falcons to lose the division and plummet to the bottom of the league

 

#effervescence  #misscleo #knowing

 

Ugh.  I hate when people post on a message board like it's twitter.  It's gross.



#14 PhillyB

PhillyB

    hug it chug it football

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17,682 posts
  • LocationGreensboro

Posted 26 November 2013 - 02:11 AM

Ugh.  I hate when people post on a message board like it's twitter.  It's gross.

 

it's secretly ironic

 

#hatersgonnahate #gotthatboomboompow #nationofswag



#15 SgtJ00

SgtJ00

    Reppin that Bull City

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,148 posts
  • LocationDurham, NC

Posted 26 November 2013 - 02:12 AM

If they get Clowney we better counter with a good O-lineman.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Contact Us: info@carolinahuddle.com - IP Content Design by Joshua Tree / TitansReport.