Jump to content
Carolina Huddle

UpstatePanther

All-PRO
  • Content Count

    6,095
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

UpstatePanther last won the day on August 13 2018

UpstatePanther had the most liked content!

Community Reputation

6,525 Fuggin Awesome

About UpstatePanther

  • Rank
    For King and Country
  • Birthday 12/03/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Landrum, SC
  • Interests
    Church, Panthers Football, hanging out with friends and family, music, xbox, books, politics

Social Stuff

  • Twitter Handle
    UpstatePanther
  • Twitter
    @AndrewStrait1
  • Facebook URL
    /andrew.strait.77
  • Instagram
    Andrew Strait

Recent Profile Visitors

15,663 profile views
  1. Well I live in Spartanburg now. And it's a temporary, albeit indefinite, layoff. I work for Norfolk Southern Railway, so it's a union job. I'll eventually be called back when guys with more seniority leave. Just gotta put food on the table in the meantime, ya know?
  2. Sorry guys. I'm gonna have to bow out. I lost my job the other day to a layoff and have been busy trying to find something to survive on in the meantime. Good luck to everyone this season. If anyone wants my Excel sheet that I've kept track of the score on, I'd be happy to send it. Just DM me your email
  3. Hey y'all I'm stupid and forgot to post my tiebreaker scores and it looks like y'all forgot too. Just trying to give you a fair shot. Gimme total points for the Panthers game and MNF
  4. WAS @ MIN: MIN SEA @ ATL: SEA LAC @ CHI: CHI NYG @ DET: DET NYJ @ JAX: JAX CIN @ LAR: LAR TB @ TEN: TB PHI @ BUF: BUF DEN @ IND: IND AZ @ NO: NO CAR @ SF: CAR - 30 OAK @ HOU: HOU CLE @ NE: NE GB @ KC: GB MIA @ PIT: PIT - 45
  5. Sorry for the late post y'all! Was reviewing the standings so far because a couple concerned had been raised to me. Got everything fixed now. Here's last week's results: 1) @Raleigh PF, 10/14, .714, MNF Tiebreaker: 52 (Actual: 33) 2) @Mr. Scot, 10/14, .714, MNF Tiebreaker: 55 3) 9/14, .643 • @Bronn, @Cracka McNasty, @Datawire, @CRA, @Khyber53, UpstatePanther, Pendleton the Parrot 4) 8/14, .571 • @FakePlasticTrees, @grimesgoat, @steven8989, @jfra78, @MHS831, 5) 7/14, .500 • @Boxhead85, @Wyank, @bigdavis, @ncfan Leaderboard: Teams coming off bye: Carolina, Tampa, Pittsburgh, Cleveland Good luck this week everyone!
  6. Yeah our second tiebreaker will be SNF, so add the total score for that game too.
  7. KC @ DEN: KC SF @ WAS: SF AZ @ NYG: NYG HOU @ IND: IND OAK @ GB: GB MIN @ DET: DET JAX @ CIN: JAX BUF @ MIA: BUF LAR @ ATL: LAR LAC @ TEN: TEN BAL @ SEA: SEA NO @ CHI: CHI PHI @ DAL: PHI, 60pts NE @ NYJ: NE, 45pts
  8. Another relatively rough week for everyone. We did have an outright winner this week though! 1) 10/14, .714, @MHS831 (+1) 2) 9/14, .643 - @Bronn, @Mr. Scot 3) 8/14, .571 - @Cracka McNasty, @Datawire, @FakePlasticTrees, @grimesgoat, @steven8989 4) 7/14, .500 - @Boxhead85, @CRA, @jfra78, @Khyber53, @Raleigh PF, @Wyank, UpstatePanther 5) 6/14, .429 - @ncfan, Pendleton the Parrot Leaderboard: Reminders: you may post and edit picks up to kickoff on Sunday, but any picks posted after kickoff of TNF will have the TNF pick disqualified. Also, our second tiebreaker will be SNF instead of the Panthers game so add the total score for that game too. Teams coming off Bye: Chicago, Indianapolis, Oakland, Buffalo
  9. Welp... It's been a bad week for me At least the Panthers won!
  10. Nah that’s just an acknowledgement that I’ve seen you’ve posted lol
  11. Sounds good! Fyi everyone, I don’t log your picks until Sunday at the earliest. that’s why I let y’all change your picks until then. Giving you ample opportunity to do so.
  12. I'm glad you posted your picks. Lol I forgot to add you to the reminder above.
×
×
  • Create New...