Jump to content
Carolina Huddle
  • Hey There!

    Please register to see fewer ads and a better viewing experience:100_Emoji_42x42:

Sign in to follow this  
rodeo

democratic primary candidates thread

Recommended Posts

26 minutes ago, GOOGLE JIM BOB COOTER said:

lmao holy poo

Haha that's awesome, but even with that the republicans voted in a guy with even less public service experience.

Share this post


Link to post
Share on other sites


9 minutes ago, rayzor said:

Haha that's awesome, but even with that the republicans voted in a guy with even less public service experience.

And what's worse, the democrats lost to someone with even less experience. What a crappy election that was.

And yes, I just quoted myself. Shut up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, rayzor said:

And what's worse, the democrats lost to someone with even less experience. What a crappy election that was.

And yes, I just quoted myself. Shut up.

At least you were okay with what you wrote.  Had you disagreed and got into a name calling back and forth with yourself, things would have gotten awkward.

  • Pie 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, NanuqoftheNorth said:

 

 

I am all for making the largest corporations "pay their fair share."  We have too many built in ways for them to get around taxes.  What I am against is taking shots at a company like Amazon (very few on top) and bringing down tens of thousands of other companies unnecessarily.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

There are a WHOLE lot of people that are perfectly happy to get ass raped by billionaires.

Thread in the main forum a few days ago, Panthers got a big tax break (money that goes directly to schools) due to a ridiculous property evaluation.

Money going to schools vs. money going into the pocket of a billionaire that he'll never spend, and using a fraudulent evaluation to do so. You would think people would be in 100% agreement that this is BS and the money is better used going towards schools... but no, people lined up to defend this crap.

I could destroy every one of the stupid cut-and-paste talking points they used to try to say this type of thing is fine but I doubt it would even matter. Some people just can't be helped.

  • Pie 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, R0CKnR0LLA said:

There are a WHOLE lot of people that are perfectly happy to get ass raped by billionaires.

Thread in the main forum a few days ago, Panthers got a big tax break (money that goes directly to schools) due to a ridiculous property evaluation.

Money going to schools vs. money going into the pocket of a billionaire that he'll never spend, and using a fraudulent evaluation to do so. You would think people would be in 100% agreement that this is BS and the money is better used going towards schools... but no, people lined up to defend this crap.

I could destroy every one of the stupid cut-and-paste talking points they used to try to say this type of thing is fine but I doubt it would even matter. Some people just can't be helped.

Had a discussion with a couple in their 50s that have little savings and unpaid medical bills.  Seems like the kinda people that would appreciate what Bernie is fighting for.  Nope, guy works for a union and his leadership told him to vote for Biden.  End of story.

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, R0CKnR0LLA said:

There are a WHOLE lot of people that are perfectly happy to get ass raped by billionaires.

Thread in the main forum a few days ago, Panthers got a big tax break (money that goes directly to schools) due to a ridiculous property evaluation.

Money going to schools vs. money going into the pocket of a billionaire that he'll never spend, and using a fraudulent evaluation to do so. You would think people would be in 100% agreement that this is BS and the money is better used going towards schools... but no, people lined up to defend this crap.

I could destroy every one of the stupid cut-and-paste talking points they used to try to say this type of thing is fine but I doubt it would even matter. Some people just can't be helped.

I am sure YOU feel confident that you can destroy every talking point.  But the person that will finally create a massive change will be someone who realizes that he can't win every talking point.  Some of them are losing points.  But they march on anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, GOOGLE JIM BOB COOTER said:

Hello Teens,

 

I am Mayor Pete, and I am asking for your support in my bid for the Democratic Nomination.

 

As a teenager, you are likely between the ages of 13-19, and that is great. That is what America is all about. Being an age.

 

Sincerely,

 

 

chappelle show lol GIF

Edited by TheBlue

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



×
×
  • Create New...