Jump to content

necroplasm

HUDDLER
  • Content Count

    2,233
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by necroplasm

  1. Both Konami and Capcom can go f**k themselves. Such trash these days.
  2. Buy the Jak and Daxter collection on ps3..really. I love the Souls series. Last Guardian and new KH awaits....
  3. Just listed to Tom Petty's Face in the Crowd...lol Nice groove too
  4. this is the band I always go back to, after listing to variety of good music. they're amazing. I know there are many heavy metal fans here..haha ha ha viking melodeath metal <3
  5. "Come on down to Myrtle" :lol:

  6. I could watch the full conference showcase of that. But just may have to order the book! The Universe created a brain, to understand and know itself. :)

  7. The factory mass producing fear, bottled, capped, distributed near and far. Sold for a reasonable price.... the people, they love it, they feed it Brush with it, bathe with it, breathe it. Inject it direct to the blood It seems to be replacing love...... Why must we stay, where we don't belong....

  8. lol, oh I don't care. I derail at times too. There's room for diverse conversation. :)

  9. The brain is like a muscle. When it is in use, we feel very good. Understanding is joyous. Life is but a momentary glimpse of the wonder of this astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.

  10. informs us on how in the NT, jesus forgot to specify how nice his spacesuit was when coming to earth. XD
  11. love your sig! Edit: (MST3K)...lol

  12. sadly the majority of american people would buy it

  13. alien false flag? lol you hear about that? well, i looked into it..and, there is claims it's just screwed up info, and nasa is saying it's not official. idk....some funny poo never the less

  14. Hell yeah man, he's doing some awesome work of composing nowadays. I used to be a drummer, I admired his brother Igor.. along with Pete Sandoval which is high on my list too BTW! Huge respect for Max's mark.. he has left for Metal!
  15. thumbnailca.jpg i'm watching you.....
  16. yea which is cool...but the fighting mechanics is pretty much the same. but it definitely looks as if the game is better than the last few. glad they improved.

  17. yes! trilogy was awesome.

×
×
  • Create New...