• Content count

  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

454 Kinda Good

About Panthers8969

  • Rank
  • Birthday 01/29/1988

Profile Information

  • Gender Not Telling

Recent Profile Visitors

4,827 profile views
  1. Skip Bayless

    just followed skip to see all the funny poo he twits. Im convinced he's a comedian and not an analyst. Oh and the responses are fugging hilarious
  2. this dude is literally trolling. Even brand new bandwagoners know we were 12-4 in 13. He's just doing it for the reaction
  3. saying 16-0 since the packers/seahwaks wins.   ALSO FINALLY THE SITES BACK UP
  4. [thread title redacted]

    gotta love those people that call everyone a racist, not even knowing what that word means
  5. [thread title redacted]

    How was he racist
  6. un-Official What are Cowgirls fans saying

    didn't dallas lose to the eagles, who not only have we beat but the bucs just destroyed?
  7. [thread title redacted]

    all I'm taking away from this thread is the funny romo-->homo change up. Gonna use that
  8. "If" We Win The Superbowl..

    "they only one bc brady came out and said he slept badly the night before and played at 99%. If he played at 100 or even 99.1% they would've crushed the panthers fo sho hur dur dur"
  9. "If" We Win The Superbowl..

    if we win i need to make sure i don't black out so i can remember it
  10. J No's big test

    he should be able to handle OBJ bc his style of play is similar to josh's. Dez will be his biggest challenge imo. Julio is better than fez imo, but josh has said himself he has a special way of handling julio.     BTW 10-0 fug YES BABY LETS GO PANTHERS
  11. oh and the units are a big disappointment, but yet at the same time they're exactly what i thought the nfl would come up with
  12. picked up the jags d on draft kings as they were only 2.6k which is cheap af. I was so fuging pissed that their PR doesn't know how to juke. This dude had the TD and just let himself get pushed out. Overall great bang for my buck though
  13. KB would be on pace for like 1500 12 TDS and cam would be a tad worse, imo. I think this season has taught him to be the anti-kaepernick. He scans the field really well and isn't forcing it to anyone, even olsen. If KB were here i think cam may have had some forced throws towards KB.