Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

E CaT PanTHer

Hilarious video ... man crying after Giants lost

21 posts in this topic

wow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got in my face like that, I would have jacked him up. Dont diss or question my fan hood

Even though I wouldnt cry unless we won... but

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like the b*tch that calls him a pu$$y and points to her ******.. lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Got in my face like that, I would have jacked him up. Dont diss or question my fan hood

Even though I wouldnt cry unless we won... but

If you cried every time the panthers rolled over then I would diss and question your fanhood as well as your mental stability :lol:

Perhaps one day this team will be consistent enough that I will be shocked at any of their given losses.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow... ok... I now feel sorry for even have watched that. LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

This made me happy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretty much sums up the New Yorker me 1st mentality.... wahhhhh I wanted to go to the Super Bowl wahhh

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • Topics

  • Posts

    • I hope not because I wouldn't have a clue how to pronounce his name. Is that an L or an I? 
    • I would love Tarik, balled out at my alma mater. Would be great for him to be a panther.  
    • some people are assholes for their own benefit. like yeah i believe you were a bowtie boy and i believe you logic'd yourself into affirmative action bake sales and such but to me there is a fundamental difference between a person who is just wrong and a person who harbors terrible beliefs from which they stand to gain. yeah i ridicule both but imo there's being a smug dork calling for an end to minimum wage and there's literally blaming victims of rape for their rape. i would leave my sister/wife/daughter in a room with college republicans because like what are they gonna do, impose a flat tax on them? but the type of person who says "well what did she expect? men have their hormones you know..." is someone who has probably had some uh...questionable sexual encounters. and yeah i know you tried to draw a parallel between yourself and arsen wrt the specific topic at hand but it seems like you were trolling and dumb whereas this dude's literally going into biological justifications for rape. convert the willing sure but nothing he has posted leads me to believe he is willing.