• Content count

  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

441 Kinda Good

About updownsigma

  • Rank

Profile Information

  • Gender Male
  • Location Durham

Recent Profile Visitors

3,266 profile views
  1. Give me your top 5 most annoying fanbases

    1. Cowboys/Saints 3. Steelers 4. Fans of the team owned by Dan Snyder 5. 49ers
  2. Dallas love-fest has begun

    Easy, the Refs. We're still going to win, though
  3. Official Redskins at Panthers Gameday Thread

    I didn't realize KB was back already, what a catch!!
  4. Title. Cam has 20 pass, 6 rush. Brady has 24 pass, 2 rush. Brady still has to play his MNF game but whatever, Cam still has most of the second half to play. I really hope an M-V-P!! chant gets started at the end of the game.
  5. Official Redskins at Panthers Gameday Thread

    First time Newton has had 4 pass TDs in a game
  6. Official Redskins at Panthers Gameday Thread

    Time to start running away with this one
  7. Official Redskins at Panthers Gameday Thread

    Niceeeeee. Cam gonna finish the game with 5 total TDs
  8. Official Redskins at Panthers Gameday Thread

    SPOILER ALERT: refs will fug us on this challenge
  9. So they come and fill our stadium but can barely fit FedEx field lol
  10. What Redskins Fans Are Saying

    Oh I see. I still think they could have done better though...
  11. What Redskins Fans Are Saying

      the fug? Is this a reference to something I'm unaware of, or is this actually what their fans call the Cowboys? This is like the equivalent of us calling the Saints "the diarrhea" or something
  12. 'Adamantly and publicly defend a racial slur as the name for a sports franchise and insist it's intended to honor the group named by the slur. Hmm no wait, somethings backwards, that's not us...     Probably he'll smile too big or something after a 1st down "ACT LIKE YOU'VE BEEN THERE BEFORE" etc
  13. Power rankings

    This exact picture was my laptop background for a long time, one of my favorites
  14. I actually hope the Cowboys game is close and we barely win, so you'll make a thread about how you're worried about this team and we're going to lose from here on out.       Haha actually no fug the Cowboys I hope we blow them out
  15. Titans Report message board

    In fact, she also recently wrote a letter to the paper applauding VW's strategy of getting caught cheating emissions tests.