Jump to content


Photo
- - - - -

I Am God and I are trolling the balls off of falconslife


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
55 replies to this topic

#31 Guest_CatofWar_*

Guest_CatofWar_*
  • Guests

Posted 02 May 2010 - 07:20 PM

this poo is hilarious.

Thanks bro. She pretty much does anything I want her to. I love legit Asian girls.



#32 SmootsDaddy89

SmootsDaddy89

    Just Say No To Boo

  • ALL-PRO
  • 10,293 posts

Posted 02 May 2010 - 07:22 PM

Haha that part is true actually. That really is the girl I'm "seeing" currently.

#33 Guest_CatofWar_*

Guest_CatofWar_*
  • Guests

Posted 02 May 2010 - 07:31 PM

Haha that part is true actually. That really is the girl I'm "seeing" currently.


yeah, I never doubted..... that she was.

#34 SmootsDaddy89

SmootsDaddy89

    Just Say No To Boo

  • ALL-PRO
  • 10,293 posts

Posted 02 May 2010 - 07:33 PM

Oh then what was funny about what I said there?

#35 God

God

    Attitude

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4,914 posts

Posted 02 May 2010 - 07:39 PM

I didn't know queers had soft heads!

#36 Guest_CatofWar_*

Guest_CatofWar_*
  • Guests

Posted 02 May 2010 - 07:40 PM

nevermind

#37 Pox 08

Pox 08

    Luck of the Fryrish

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,011 posts

Posted 03 May 2010 - 11:24 AM

lol. I got suspended over there because of the emergence of Panther trolls. Honestly though, they deserved the flood from some of you. Ever since we drafted Clausen both their Rival Central and TATF have been flooded with Falcon trolls posting thread after thread of anti-Clausen propaganda. Got a little redundant.

#38 SmootsDaddy89

SmootsDaddy89

    Just Say No To Boo

  • ALL-PRO
  • 10,293 posts

Posted 03 May 2010 - 03:21 PM

hahaha they deleted the best thread in the history of that forum.

#39 caddieman

caddieman

    Senior Member

  • HUDDLER
  • PipPipPipPip
  • 610 posts

Posted 04 May 2010 - 10:33 AM

Lmfao!
[attach]32615[/attach]

You Guys Drafted a real STUD! LOL!

Attached Files



#40 jkeough

jkeough

    poop

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,056 posts

Posted 04 May 2010 - 10:36 AM

Just so you know, falcon fans can call anyone on another team ghey, but if a rival fan calls anyone on the falcons team ghey, it's a bannable offense. Their mods have no sense of humor and their vaginas get sandy very easily. :rolleyes:

I'd join you guys but I was perma banned back during the dog fighting days.:D

yep,as a matter of fact Skew got me banned from there as well....the have no sense of humor at all

#41 Jangler

Jangler

    that funky feeling to get you through

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 47,838 posts

Posted 04 May 2010 - 10:47 AM

lol. I got suspended over there because of the emergence of Panther trolls. Honestly though, they deserved the flood from some of you. Ever since we drafted Clausen both their Rival Central and TATF have been flooded with Falcon trolls posting thread after thread of anti-Clausen propaganda. Got a little redundant.


Sorry, I haven't been there since Sunday... I guess I'm gone too....

Nope not yet.

#42 YourMomsLover

YourMomsLover

    SENIOR HUDDLER

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,872 posts

Posted 04 May 2010 - 11:28 AM

Lmfao!
[attach]32615[/attach]

You Guys Drafted a real STUD! LOL!


What are you talking about? Those girls aren't that hot but, JC don't discriminate! Ha

#43 Guest_CatofWar_*

Guest_CatofWar_*
  • Guests

Posted 04 May 2010 - 01:10 PM

Sorry, I haven't been there since Sunday... I guess I'm gone too....

Nope not yet.


me either. they like getting trolled.

#44 Kurb

Kurb

    I hit it.

  • Administrators
  • 13,614 posts

Posted 04 May 2010 - 02:27 PM

Haha that part is true actually. That really is the girl I'm "seeing" currently.


Pics or stfu

#45 SCMunnerlyn1

SCMunnerlyn1

    The Fuhckening has begun

  • HUDDLER
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,594 posts

Posted 04 May 2010 - 04:08 PM

i love how they dont bleep out fine young male on their board but bleep everything else ... hmmmm xD

Edited by SCMunnerlyn1, 04 May 2010 - 04:10 PM.
typo



Shop at Amazon Contact Us: info@carolinahuddle.com