Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Armanti Edwards Cut

308 posts in this topic

Posted

Our training camp MVP? LOL

 

But seriously... IT'S ABOUT DAMN TIME! 

 

Nothing personal against the kid, but each roster spot is precious and he was dead weight. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Who adopted Armanit Edwards this year?

 

We will need you to turn in your sig by EOD. 

 

9788c919_tumblr_m588qgiSKz1qgcra2o1_500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

We have roster spots open. Not saying he couldn't go, but usually you sign someone then cut a guy to make room.

 

 

maybe we've got something in the works?

 

i dunno.

 

i have a feeling that things are about to get shook up a little.

 

at least i hope so, bc the timing is awfully curious.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I was rooting for him to succeed, but he simply has no meaningful production..

I hope this is part of a roster move but I doubt it.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

*ArmantiFree*

 

Armanfreeti?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

For the lulz :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Was there a compelling reason to keep him?

 

No, but there are other areas that could certainly use some attention besides our #5 receiver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

For the lulz :

 

Yeah, what is wrong with those people that supported a Panthers player.

 

He's gone now, no sense crying about it. But being a dick and calling out people who supported him while here is just lame.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

You are right. I guess I'm assuming the spot will be given to a ps player.

It might be.

Truthfully, would it make a difference?

*ArmantiFree*

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Thank God.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

lafell and hardy still remain.

 

God we are so good at this draft thing. WTF was Hurney thinking between 08 and 11? Other than a hand full of players we have nothing to show for it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Well the loss on sucked totally sucked.  BUT, seeing the falcons get beat by geno smith and armanti being cut definitely helps sooth the pain.  Maybe this week won't be so bad. 

And julio jones gone for the year...keeps getting better

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites