Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Disinfranchised

Comments on Lovie

5 posts in this topic

Welcome to the NFC South.  He took a somewhat decient team and raised them to a level of serious sucktitude.  During a game, acts like he's not watching and just jind of mosses out on the field, during a play, in the way. This must have been a real moment for the steelers bosses. Hum, I guess he really is quite stupid. Let's just go ahead and replace him.   Ol well.  It's gonna be a real hoot playing the bucs next year. I can't wait.  Welcome to the NFC South Lovie!  HAHAHA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da fug? where to even start with this one. looks like someone mossed out into traffic, and got hit by a truck.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umm...Mike Tomlin?....Lovie Smith coached for the bears

Share this post


Link to post
Share on other sites

LMAO.  I'm pretty fluent in "dumbass" but even I'm scratching my head at this one...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • Topics

  • Posts

    • lol like funchess needs to worry about celebrating
    • Ross for me. Davis is good, but the same way Ross' previous injuries give people pause, so should Davis' competition. You can only play who's on your schedule, but Davis played against inferior talent and, for the most part, got shutdown against good schools (Wisconsin, OSU). He did dominate the other schools so I'm not saying he won't be a good pro. I just think this T.O. talk and saying he's going to beast out could be premature.  Davis last game he was shut down by Wisconsin and then, due to injury, hasn't run at the combine or his pro day. For me, that's a little risky too at #8.  I wouldn't take Ross at 8, but what we need based off of our roster is a player of Ross' abilities and strengths, IMO. I wouldn't be mad with Davis, but I prefer Ross and would not want either at #8.
    • In kindergarten we had weekly job theme where you could play pretend and be a worker or a customer. One week they had a salon type deal going on. My parents never instilled any sort of gender identity within me, so I went and got my hair did. I didn't know I was a boy and wasn't supposed to do that. The girls didn't think it was weird either.. Never turned gay or tranny.     My hair looked fuging luxurious too, btw.