Jump to content


DatsMyQuarterback

Member Since 23 Mar 2014
Offline Last Active Today, 05:38 AM
-----

#3024949 KB In Pads

Posted by DatsMyQuarterback on 17 October 2014 - 01:09 PM

"I can't stop my leg"


#3015716 Official Panthers - Bengals Gameday Thread

Posted by DatsMyQuarterback on 12 October 2014 - 04:03 PM

LOL at that music!!!


#3014227 Official Panthers - Bengals Gameday Thread

Posted by DatsMyQuarterback on 12 October 2014 - 02:49 PM

"The maturation"


#3010639 what if we would have drafted andy dalton instead of cam?

Posted by DatsMyQuarterback on 11 October 2014 - 06:45 PM

He'd be a bumbaclot dead mon by now, dead i tell ya'.


#3006552 Pete Prisco (CBS): "Cam Newton is playing some good football."

Posted by DatsMyQuarterback on 08 October 2014 - 08:50 PM

Dat pre-snap energy doe...


#2980746 Kelvins Fingertip Grab For Whomever Asked For It

Posted by DatsMyQuarterback on 28 September 2014 - 08:42 AM

Dat catch radius doe!


#2973946 uh.....cam?

Posted by DatsMyQuarterback on 22 September 2014 - 07:30 PM

Cam is a peacock u gotta let him fly damnit


#2966183 6 years, $150,250,000, $54,000,000 guaranteed, Projected contract f...

Posted by DatsMyQuarterback on 20 September 2014 - 08:29 PM

I swear some of our fans treat Cam the same way that the national media does.



In 2011/12 when we lost a bunch of close games that we shoulda won and the media pretty much blamed Cam and only Cam. They refused to acknowledge that Cam and the offense had done all they could to get a 4th quarter lead but the D couldn't hold on to it bc of the weak spots on defense. Even 2012's 10th overall in total D was misleading bc their 4th qtr points/yards were near the bottom of the league but never mentioned after close losses.


Now that the FO has built up the defense to help the offense instead of vice versa all of a sudden Cam's value to this squad has dropped in some ppl's opinion bc they think the D is doing everything and Cam just has to be Trent Dilfer and NOT fug up the game. Go defense.....ooops i meant go Panthers.


#2956354 Watching the Colts Eagles game

Posted by DatsMyQuarterback on 15 September 2014 - 09:15 PM

We're very lucky/blessed to have Cam, IMO Luck would just be our version of Andy Dalton had he came out in 2011.


So glad we had to settle for the QB they love to hate. Keep pounding!


#2949693 Official Panthers - Lions Gameday Thread

Posted by DatsMyQuarterback on 14 September 2014 - 12:53 PM

Some of our fans....


#2947223 The Face of the Panthers Franchise

Posted by DatsMyQuarterback on 13 September 2014 - 11:46 AM

Singing~ Ebony and Ivory, play together in perfect harmony. Side by side with Greg Olsen, TD, Benji, Greg Hardyyyyyy.








Yea i'm silly. Big whoop, you wanna fight about it?


#2938214 Why do people keep questioning DG

Posted by DatsMyQuarterback on 08 September 2014 - 10:32 PM

Haha,..dream team.




But seriously tho, a Carolina revival is in full mother fugin effect!


#2935456 Kelvins TD

Posted by DatsMyQuarterback on 07 September 2014 - 09:39 PM

"There's no stopping what can't be stopped, no killing what can't be killed."


#2931193 Official Panthers - Bucs Gameday Thread

Posted by DatsMyQuarterback on 07 September 2014 - 02:06 PM

Cam's not playing today, ugh! It's in his best interest tho.


#2926487 Caption This

Posted by DatsMyQuarterback on 05 September 2014 - 06:47 AM

Sometimes i dream, that he is me..... Like Cam, if i could be like Cam.




Shop at Amazon Contact Us: info@carolinahuddle.com