Jump to content


Rags

Member Since 20 Apr 2009
Offline Last Active Private
-----

#3131377 Kony ealy at DT

Posted by Rags on 12 December 2014 - 05:42 PM

Offering an opinion that is contrary to that of the populous is social suicide.

An opinion should be taken as such.

 

Outright hating someone based on their sexuality is just as much of an opinion as hating someone based on their skin color.

 

Both are things the person born with can't choose and yet they still get hated and killed over it.




#3123841 Norwell and Remmers

Posted by Rags on 07 December 2014 - 07:44 PM

Norwell constantly gets to the second level in blocks. Leads the way, just mauls guys.

 

He's been doing this for weeks, and consistently too. 




#3123803 Norwell and Remmers

Posted by Rags on 07 December 2014 - 07:36 PM

god job against a terrible D who was on the ropes from the beginning.  

 

Certainly better than what we had before, but it was just one game.

 

A'ight first off, Galette and Jordan are two strong pass rushers.  They're nothing to sneeze at. 

 

Two, Remmers started last week, did a really good job, graded perfect in pass protection.

 

Finally, Norwell has been playing well all year since Silatlou has been out.

 

This isn't just based offa one game cuz.




#3123234 Did we go from the worst OL in the NFL...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 04:48 PM

I said it in the game day thread and I'll say it again

 

Norwell is a future fuging probowler. 




#3123226 The young rookies come through.....game ball for the secondary

Posted by Rags on 07 December 2014 - 04:47 PM

Bene is gonna frustrate us sometimes, being an aggressive ballhawk

 

 

but at least he's aggressive. better than Cason playing 50 yards off all day. Can't wait to see more.




#3123190 Did we go from the worst OL in the NFL...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 04:43 PM

to only needing to upgrade our LT because Bell is hot garbage??

 

RT has been really solid for some no-name, our guards are young and promising, and of course Kalil is the most solid piece on the line.

 

 

How did this happen?




#3122569 Official Panthers - Saints Gameday Thread - Please don't run up the score...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 03:23 PM

WHERE ALICE AT THO




#3122497 Official Panthers - Saints Gameday Thread - Please don't run up the score...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 03:20 PM

WAKKA WAKKA




#3122416 Official Panthers - Saints Gameday Thread - Please don't run up the score...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 03:15 PM

lmao no class by saints fans




#3122311 Official Panthers - Saints Gameday Thread - Please don't run up the score...

Posted by Rags on 07 December 2014 - 03:03 PM

http://saintsreport....3/#.VISyeNocGl8 mmmmmmmmmmmmmm that salt tho




#3121740 Throwing on 3rd and short

Posted by Rags on 07 December 2014 - 02:04 PM

THEY'LL NEVER EXPECT A DEEP THROW ON THIRD AND SHORT IT ALWAYS WORKS IN MADDEN




#3112148 WR or OT

Posted by Rags on 30 November 2014 - 07:22 PM

Cooper. Not even an argument. Not OL is even clsoe to what Cooper brings to the table.

 

 

Whatever the case we need an O Coordinator that, you know, know's how to use the talent we get.




#3091555 I am gonna be honest....

Posted by Rags on 16 November 2014 - 05:22 PM

No one i saying Cam isn't at some fault.

 

But he' literally the bet player on this team and, yes he has some growing up to do, but thi team goes no where without him.




#3091306 I am gonna be honest....

Posted by Rags on 16 November 2014 - 04:51 PM

Was cam great today? No. But he's the only reason this offense does anything 90% of the time.

 

He's never going to be an Elite Passer like Manning or Brady. But h doesn't need to be.

 

The talent around him, hell on this team is minimum. The play calling on the offense is literally the worst in this league. And the offensieve line couldn't block a JuCo team.

 

But nah, Cam needs to be perfect, right? Even though he's not healthy.  




#3091284 I am gonna be honest....

Posted by Rags on 16 November 2014 - 04:48 PM

Please tell me what QB would be consistent with this O-line and coaching staff

 

Please






Shop at Amazon Contact Us: info@carolinahuddle.com