Jump to content
Carolina Huddle

Skack25

HUDDLER
  • Content Count

    522
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

349 Kinda Good

About Skack25

  • Rank
    NOT NEWB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Damn. Could have used this at A&T in '09.
  2. Jackass and honeycomb brothel joke... I am not the owner, just sharing from another forum. Madame: What can we do for you? Tyrion: I need a woman to lay with, for mine has left me. Madame: Whatever for? And what's with the honeycomb and the mule? Tyrion: My woman found a genie in a bottle, and he granted her three wishes. The first was for a house fit for a queen, so he gave her this damn honeycomb. The second wish was that she have the nicest ass in all the land, so he gave her this damn donkey... Madame: And what about the third wish? Tyrion: Well... she asked the genie to make my cock hang down past my knee. Madame: Well that one's not so bad eh? Tyrion: Not so bad!? I used to be six foot three!!!
  3. Skack25

    Pro Life

    Those men in Alabama will be in deep poo when they get one of their side whores pregnant.
  4. Skack25

    Pro Life

    What in the actual fug lmao
  5. Lot of wild outfits. Apparently cut off tuxedos have become a thing (thanks, LeBron). poo, Macklemore wore a fur coat that was long like a wedding gown and Jared Leto carried around a replica of his own head. Wild. Also, the theme was "camp," so that would explain a lot.
  6. Maybe I'm dumb.. but how the hell can they know what percentage of something undiscovered lies in a certain area?
  7. 12/15/13 against the Jets. Panthers wore all black. Smashed beers before the game and sat in 230. Post game is blurry.
  8. I enjoyed it. MGK is a cornball, but he did a good enough job at Tommy Lee.
  9. I saw a proposal on Twitter that suggested the 68 teams should be revealed on Saturday (obviously you have to move all championship games to Friday or Saturday) and that all the selection show on Sunday should let the teams pick their spot on the bracket in order of final ranking. That way, no team gets to complain about where they play and the best teams get the first picks. Makes perfect sense.
  10. Games are not being playing 'in Kansas,' but the idea that a 4 seed has a 40 minute drive to their potential game against a 1 seed from NC is pretty shitty.
  11. Gotcha. Doesn't appear that my kid is subscribed to it so that's a plus.
  12. I see this PewDiePie thing on YT often. Someone give me a cliff notes version of wtf it is so I can tell my kid stay the fug away from it.
  13. If there was a vaccine that would 100% keep kids from ever getting cancer of any form, but there was a minute possibility that they would be autistic as a side effect (allegedly), I wonder how many anti-vaxxers would eat that up... Why the fugg would a parent willingly subject their children to diseases that we cured years ago?
  14. Skack25

    Cohen testimony

    This is amazing.
  15. The problem I have, is that I tend to drink craft beers like I would a regular old piss beer.... Which ends, much, much worse. That said, I'll probably go.
×
×
  • Create New...