Jump to content


Qu1million

Member Since 20 Sep 2011
Offline Last Active Yesterday, 08:13 PM
-----

#2735690 I'm glad this whiny bitch isn't a Panther...

Posted by Qu1million on 10 April 2014 - 11:38 PM

FTW I still love me some 89 bottom line fool!


#2703229 What baseball team do Panthers fans root for?

Posted by Qu1million on 17 March 2014 - 06:33 PM

The Mets and I have know idea why other than the fact I didn't care much about baseball until one of neighbors got me into the Mets a few years back. I'm usually done after May every year lol with how bad we have been in the past 5 years.


Yup, one day we will be able to compete in October


#2651527 Saints release Will Smith

Posted by Qu1million on 12 February 2014 - 03:56 PM

He would practice well in the summertime


#2595336 Go pro weekend

Posted by Qu1million on 07 January 2014 - 11:41 PM

Make sure u get some booty shots


#2562075 Rivera Presser at 12:30

Posted by Qu1million on 23 December 2013 - 12:57 PM

Ginn will be the #1, Hixon will rotate in as the 3rd WR.


I want lafell as third in this game, Ginn and hixon can be 1 and 2., tired of his inconsistency, at least just for this game because I think we will win this game regardless of Smitty being out.


#2561428 Looking at Kuechly and Davis again--statistically

Posted by Qu1million on 23 December 2013 - 08:44 AM

Cam is Superman, Luke is the Clark Kent and Thomas Davis...reminds more of a Wolverine


#2555361 Gameday Menu

Posted by Qu1million on 22 December 2013 - 08:22 AM

Chicken strips, pizza bagel bites, corona, and Pepsi...ohh Christmas sugar cookies left overs from last night...tried to cut a panther logo but ended looking like a deformed pancake smh


#2554357 NFC Playbook

Posted by Qu1million on 20 December 2013 - 10:15 PM

http://www.nfl.com/v...nts-vs-Panthers

Just for you guys who like this kinda stuff


#2553896 All I want for Christmas

Posted by Qu1million on 20 December 2013 - 03:12 PM

Fug that too, I want a Dynasty!


#2552429 Captain Munnerlyn on NFL AM at 8:05 EST

Posted by Qu1million on 19 December 2013 - 01:07 PM

http://www.nfl.com/v...fense-vs-Saints


#2552025 Panthers have nine players in top ten in Pro-Bowl voting at their position

Posted by Qu1million on 19 December 2013 - 08:40 AM

Cam 9th is BS should be top 5


#2550103 Chris Scott has gone missing!

Posted by Qu1million on 17 December 2013 - 05:25 PM

dell xps 8500 loaded. asus 23 inch 1ms monitor.


I have no idea what that means


#2547432 Will the game re-air?

Posted by Qu1million on 16 December 2013 - 12:47 AM

Smh maybe that's the only benefit being in jersey...I gots COMCAST FOOL i recorded as well...if I was a tech guy I would send it all over to my fellow huddlers who need it


#2547431 Right in the feels Jason Williams

Posted by Qu1million on 16 December 2013 - 12:43 AM

Good for him, def made an impact on the game...I Said Whoaaaaa Jason Williams and family members were like wtf how do you know who that was? Lol madden I know my dept charts and love my team


#2527164 Tolbert will have 2 TDs on Sunday Night...

Posted by Qu1million on 04 December 2013 - 09:15 AM

Tolbert is our version of lynch but better since his main position is fullback




Contact Us: info@carolinahuddle.com - IP Content Design by Joshua Tree / TitansReport.